Alla slutar på N.

Först kan jag ju börja med o säga att jag har träningsvärk, hade gärna sluppit de :) Bara så ni vet alltså.
Sen kan jag ju berätta att vi hade Nationelltprov i skolan idag igen, den här gången hörförståelse i språk. Tror det gick rätt bra för mig fast ja vet inte, det brukar vara tvärt om när jag själv tycker att det går bra. 

Idag:
-Skolan:
*Matte
*Fysik
*Håla
*Tyska
*Lunch
*SO --> fick reda på vad jag kom in på för gymnasium. Kingshigh, svengelsk översättning på Kungshöga.. haha..
              Men jag har inte bestämmt än om jag ska gå där el ej...
*Idrott

-Stallet!
-Och nu sitter jag här och pluggar till Musikprovet som är i morron. Tror det är noter det handlar om och det är svårt!!! Särskillt svårt eftersom jag inte har varit med på musiklektionerna de senaste gångerna... Men det blir nog bra.


För att liva upp stämningen här på bloggen blir det en snigg pose från
Stockholm! :)    (Ellan, Micaélan, Amandan = alla slutar på n, väldigt fräänt).
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gillar med mina färkombinationer :D hahaha

2009-04-16 @ 20:17:44
Postat av: Patricia

Fint du har fått det nu på bloggen ;)

2009-04-16 @ 21:55:18
Postat av: Anonym

haha nee! Jag är smart! nu slipper jag bli tjockare!

2009-04-17 @ 16:26:59
Postat av: Amanda

Såklart!

2009-04-18 @ 00:52:46
URL: http://amandalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0