Happy Easter

Påskafton för mig är lika med påskägg - godis! Muuums!

Kom hem ganska sent i går efter en kul kväll hos Alex. Emma, Mican och jag var där och vi spelade ett sjukt spel. Haha, gu vad vi skrattade och det var verkligen kul, fast egentligen inte själva spelet utan vad vi gjorde det till ;) Thaaanx görls.

Idag åkte jag och Mican till stan för o shoppa lite. Och ja, jag köpte äntligen ett par tygskor, som jag har längtat! Kändes som om det passade bra idag, med värsta bästa vädret o allt! På stan träffade vi några flickor, dom vanliga mantorp-sya-spångsholms-borna. Dom var där och kollade på The So'Mores som spelade live på LEO idag.
Bra dag! Synd bara att lovet börjar ta slut. Jag borde börja plugga igen.. man kan väl säga att jag har latat mig på lovet. Asså det är sjukt. Jag bestämmer mig för att plugga extra på lovet för att inte behöva stressa när skolan börjar igen, jag gör jämt samma misstag! Jag stressar ihäl mig sista dagen innan skolan börjar. Fast jag behåller stressen inom mig, jag tror inte det syns på mig att jag är stressad. Eller?

Happy Easter i alla fall! :)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mican

haha min stavning är bäst (Y)

2009-04-12 @ 11:52:28
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Marielle

Svar: Ja ja kan försöka lära dig:)

2009-04-13 @ 12:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0