Huvudstan'

Om ni undrar varför jag hade lösenordsskyddad blogg så vare för att jag har ändrat om lite här på bloggen.. Men nu vill det inte funka riktigt som jag vill så det får bli så här så länge. :)

Men SHIT! Jag ska gå upp om SJU timmar. Nu blev jag lagom stressad. Räknade precis efter.. och klocka är ju tio nu och jag måste gå upp vid fem... bussen åker vid halv sju. Sen äre STOCKHOLM!
Nu hoppas jag bara på att det blir lyckat... fast vad kan gå fel.. att bussen går sönder och vi får sova över i Stockholm?
Haha.. nja. Det blir nog inte så.
Nu längtar jag och nu borde jag verkligen gå o lägga mig.
Kameran är med hela dagen och jag lovar att show you some pictures when I be back!
"Arriba!", direkt citat av Emma.
/Ellan

Förresten!? Någon som har lyckats lura nån idag? 1:a april äre ju!


Kommentarer
Postat av: Emma

Arrrrrrriba! :D

2009-04-02 @ 05:57:46
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Marielle

Designen blev ju rätt bra. Jag ska nog trixa om min lite men jag känner inte att jag orkar haha, lat ör man även om jag går hemma hela dagarna:/



Hoppas du har det bra i Stockholm:)

2009-04-02 @ 18:58:19
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0