"The So'girls"

Naej inte the So'Mores, det namnet är ju upptaget av dom här killarna. Fick bli The So'grils idag. Väldigt trevlig fredag- kväll måste jag säga. Bilden får tala för sig själv:

5 fjortisar och Jag. haha :)
Tack för kul kväll brudar! Next time in dagsljus ;)

Kom hem från Spångsholm för snart en timma sen. Snacka om att det var kallt att cykla hem, måste vart minus grader ute.
Efter skolan idag åkte jag till stallet en stund. Förhoppningsvis blir det en bra helg för på söndag är det tävling i Kisa, hänkar på Lottie och håller tummarna! I morron ska jag nog städa... det var ett tag sen. Nu ska jag i alla fall sova, eller nej förresten jag måste visa det här videoklippet eller rättare sagt Robin Bengstssons videoblogginlägg (ni vet han från idol-08).... Han är ju så skön och barnslig på nått sätt fast ändå cool. Check it out! (Höj volymen, videon är inte så viktig... bara ljudet typ).


Godnatt!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: julia

HAHA FUL BILD :O

2009-04-18 @ 11:43:04
URL: http://juliajohansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0