Kevin-helg skulle man kunna kalla det.

Måste berätta.. efter att jag hade bloggat från skolan i dag så var jag nästan sist ut ur datasalen... och då var det typ bara Patricia och nåra kvar där inne... Och när jag är på väg mot dörren så säger jag ganska högt "Jag han ju inte blogga klart".  Och det roliga är att våran lärarvikare står utanför datasalen i dörröppningen (så jag inte såg henne inni ifrån) och när jag sen går ut ur rummet så ser jag henne och hon typ bara kollar på mej. Fast jag typ skämdes väl inte utan började skratta... Lite kul för lärarna är ganska hård med att "man ska göra det man ska" när man är vid datorerna...

Ja ja.. Kan ju berätta lite kort hur min helg såg ut eftersom jag har varit dålig på att uppdatera:
Fredag:
Skolan som vanligt på dagen... Sen efter skolan åkte jag och Micaéla in till Norrköping och kollade på Kevin när han uppträdde. På signeringen efteråt gjorde jag en kort intervju med honom som jag ska ha till ett idol-projekt i skolan. Super kul och Kevin var så snäll och ställde upp och hälsade till min klass! Riktigt kul faktsikt! Efter lite problem med bussarna och tåget kom vi tillslut hem till lilla Mantorp. Där efter åkte jag till stallet och fixade och släppte in pållarna :)

Lördag:
Gick upp innan klockan 7,mamma och jag åkte och släppte ut hästarna.
Sen på förmiddan var det dax för äventyr igen. Micaela & Jag åkte till Linköping till Cloetta Center för att se en modeshow klockan 12. Ni kan inte tro vem som skulle vara där och uppträda och signera? Jo KB ofcours! ;)
Köpte en riktigt najs t-shirt med ett härligt tryck på. Bild kommer senare!
Efter Linköping hem och byta om och åka till stallet. Lottie och jag åkte till Monica. Efter det hem och putsa på Lasse och göra honom fin inför söndan. :)

Söndag:
Tävlingsdag, alltså hästskötardag för mig! Lottie körde mot Boxholm och finalen för div.3 var det dax för!
Lottie kämpade och slet som vanligt, stolt över henne ska ni veta!
Och framförallt så kämpade laget och kom på en tredje plats! GRATTIS Linköpings ryttarsällskap. Ni är coola :) Haha.
Dagen var lång, fast den gick fort. Soligt o härligt var det!

Det var ju min helg då... och snart är det ju helg igen. En lååååååång helg denna gång. Ledig från skolan på fredag vilket innebär att jag utan tvekan åker till Motala för o se Kevin!! Helt sjukt kul att han har varit på så många ställen här omkring... oj oj jag måste snart skriva upp alla gånger jag träffat honom.. Det är viktigt det här serrö ;)

Nu har jag i alla fall bloggat igen, många som tycker jag legat på lat sidan ;) haha...
/Ellan
                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vilken härlig helg då:)

cool bild

2009-04-30 @ 18:46:28
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0