Nollad!

Haha, nej faktiskt inte. BF har ingen nollning. Blev en seg lek med BF 3:orna i stället... Asså den kunde vart roligare... jag tror dom misslyckades lite med idén, dom i min klass var inte lika pepp som Mican.. hahah. Jag ska inte gå in på det där mer känner jag.

I morron går jag lång dag, 08.00 - 16.00 hur ska ja orka :)?
Fast det ska gå bra men kommer vara riktigt trött i morron kväll. Började lite senare idag så Alex, Jag och Mican fick ta tåget i stället för bussen. Alex hade otur, fick typ sjuttielva skavsår på fötterna! Men det va lugnt, jag plåstrade om henne när vi kom fram... Kolla bara...



Mican va schysst o bytte skor med Alex när vi gick hem idag... Haha men det slutade med att Mican fick 4 blåsor! Lyckat!
Alex släng skorna, de suger! ;)


Fick schemat idag...

Syns ju inte jättebra.... Men slutar:
Mån 14.55
Tis 14.00
Ons 16.00
Tor 16.00
Fre 15.25


GodNatt!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vilket drygt schema :O

vi hade 2 lektioner per dag i ettan iallafall, och de var typ 2,5 timme på varje lektion :D

2009-08-19 @ 09:20:38
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Emma

Imorgon: 13.35 (L)

2009-08-19 @ 18:09:36
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0