Bussar är inte min grej

Varje morgon samma stress - redan! Bussen som går till skolan på morgonen blir jag helt crazy på. Tack vare den kom ja försent idag. Verkigen passade dag, ny lärare, nytt ämne, nya intryck, då jag inte visade det bästa intrycket genom att komma för sent. A ja... Kan i alla fall inte ha det så här varje morron o komma typ 5 min för sent. Måste ändra på't, frågan är bara hur.
Inte bara att jag kom försent p.g.a bussen idag fick ja fetaste dissen där på bussen också, tack för den. Tråkigt bara att jag tänker inte va trevlig tillbaka om inte du är. Sorry var bara tvungen o skriva om det, vissa fattar vad det handlar om och vissa inte.

I morron hoppas jag på en bra dag, slutar tidigt vilket är så skönt! <3

Hittade en passande bild till Mikaela o mig... Hon är blond... Jag är brunett... Så här skulle vi se ut om vi var katter! Haha ;D

13 dagar kvar tills vi ses! <3

Tråkig uppdatering här förresten, ska bli bättre!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: patrik

hahah ellan då xD



nu får du passa tiderna bättre;)

2009-08-24 @ 22:49:06
URL: http://putteisback.blogg.s
Postat av: Mikaela

haha söto<3



vi skulle lätt se ut som om vi vore katter, men vi är ju får istället ;)

2009-08-24 @ 22:49:30
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vem dissade dej??:O

2009-08-25 @ 19:08:00
Postat av: maria

Åh sött

2009-08-25 @ 21:34:11
URL: http://mearia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0