”Alla kan göra någonting”


Zeinab, Jag, Cicci & Marléne

Idag var vi med i Östgötatidningen, Mjölbys första Unicefgrupp! Som jag skrivit förut i bloggen har jag varit på några Unicef möten. Nu har alltså Jag, Marléne, Zeinab, Cicci, Salwa och Olivia startat en lokal grupp för att kämpa för barns liv och rättigheter. Visst låter de bra? Och alla som vill får vara med. Det här har inget samband med skolan att göra utan vem som helst för vara med och hjläpa till. Vi gör detta frivilligt. Gör man någonting är det bättre än att göra inget alls, så är det faktiskt.

Vi har haft en riktigt bra och positiv artikel i Corren och nu äntligen kom en bra artikel i Östgötatidningen också. Har dock bara sett den på internet men det är kul! :)

Läs artikeln HÄR.

 
/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0