God natt!

Kanske kan säga att jag är 0,000 pepp på skolan i morn... av olika skäl. Men i morn efterskolan ska jag plugga som en galning.

Det enda jag har gjort sen jag kom hem idag är typ äta godis, okej inte exakt hela tiden men de är inte bra. Jag har inte packat upp väskan från helgen heller... borde kanske göra de.  Efter jullovet... alltså nästa år ska ja bli bättre o inte vara lika seeeeeeeg :)
/Ellan

Update, de är ju lucia idag! I år har jag inte sett nån lucia... synd! O så har ja inte sjungit lucia sånger för nån heller... eller "lussat"... så Freja kom hem nu tkr ja :) Så vi kan fixa Lucia tåg med Jeff, Linus och Alex :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sankta lucia skänk mig en tia!^^

2009-12-14 @ 08:44:32
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0