Julen 09

Julafton är över... och juldagen med snart. Jag har fått fina julklappar i år, tack alla! Jag har inte hunnit ta kort på julklapparna men kan säga att av mama och pappa fick ja bland annat en laptop (wiiihuuu) , pengar, choklad och  några mjuka paket med bland annat nya fårskinns tofflor i . Av min brorsa fick ja en morgonrock och trisslotter, snällt :) Vann faktiskt 50 kr så lite tur för en gång skull (riiiik)! Av mormor och morfar fick jag en fin ängel, ännu mer choklad, en typ porslins kopp med tillhörande fat (kan ju va kul o ha när man blir äldre sa hon när ja fick de, gulligt av henne tycker ja faktiskt). Av Lottie fick jag två presentkort på BikBok och Kicks, tack snälla!! Och av Mican fick jag största godis skålen med massa skumtomtar och geisha (har ja sagt att ja gillar godis..?;)) och så fick ja en julklapp av henne också som ja aldrig kunnat gissa! Världens finaste musmatta med massa bilder på från de här året, den är verkligen sjuuukt fin! Det är jättemycket bilder på och varje gång ja tittat på den ser ja nya bilder... Undrar verkligen hur hon gjort den. Alla de där bilderna betyder otroligt mycket för mig, så himla fint gjort och ja är så tacksam. Tacksam för ja har dig Micaéla! Alla saker vi gjort under 2009. Jag önskar och hoppas vi kommer göra minst lika många roliga saker nästa år!

Nu ska ja njuta av de här jullovet, fatta att nu är de äntligen är de lov!


/Ellan

Nån dag måste ja lägga upp massor minnen från sommaren 09. Mican kommer du ihåg så mycket vi gjort? O hur kul de va? Jag saknar sommaren :')
Haha, förresten är de inte typsikt nu när det är vinter att jag saknar sommaren. Hej jag är hopplööööööös :)

Kommentarer
Postat av: Putte

åhh vad mycket fina saker du fick ellan <3:D:D



Tycker också du ska njuta av jullovet <3



fett söt bild <3



kram

2009-12-25 @ 23:33:17
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: M.

naw... gullig du är :* <3



2010 ska bli bättre, och sommaren 2009 var den bästa <3 måste ses snart ;) <3



Love you <3

2009-12-26 @ 12:56:23
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: freja

Sv: ska du säga ?! :o <33

2009-12-26 @ 17:22:08
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0