have to show you

Efter skolan åkte jag in till stan... asså Linköping :) Träffade mama där. Vi shoppade lite kläder till mig... bland annat en tubtopp med paljetter, svarta jeans leggings och en rosa glittrig bolero som jag ska ha på fredag! Är rätt nöjd faktiskt.

MÅSTE VISA en bild!!



Guess who? Innan idrotten idag gick vi lite tidigare och cyklade spinning! Kul :D
Så här kan de se ut när man cyklat i mål ;) yeaaah!<3

.
.
.
.

Okej, nu har ja snart haft de här inlägget uppe i 10 min o funderat på va ja ska skriva. Ae det går inte så bra.
Skriver i morn! Hoppas på en rolig dag :)

GOSH va klockan är mkt... ja skulle gått o lagt mig för en timma sen :O
/Ellan



nej vänta! Måste skriva de här på  min blogg också... asså de äger xD

Freja sitter o lyssnar på musik o sjunger med:
Freja: alwaaays...
Jag: LIVING ON A PRAYER!!! eller nej... det va inte den... skoja.. hehe

De va ju lite pinsamt... men mest kul xD
Freja, älskar dig gumman <3

Kommentarer
Postat av: freja

suck.. du har tappat musten på att blogga Ellan , vi tar lite yoga på de imorron... :/

2009-12-08 @ 22:08:23
URL: http://frejaaus.blogg.se/
Postat av: freja

hahahahah! BÄÄÄSTA :D

älskar dig ! <3

2009-12-08 @ 22:17:27
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0