Trött som sjutton

Dagen va bra! :) Efter skolan gick jag, Freja, Zeinab, Hanan och Jeff till Kebabhouse, mmmmmm va gott! Den här veckans lista blir inte så bra känner jag. Vi ska skriva upp allt vi äter och hur mkt man rör sig... Jag blir deprimerad av min lista. Inte bra!
Slutar 10.25 i morron, har alltså bara två lektioner på morronen. Det känns skönt, för då är ja hemma tidigt. Stallet på eftermiddan. Längtar för har inte varit där på tre dagar tror ja de är nu...

GOD NATT, nu somnar ja. Skriver mer i morn... och om nått intressant kanske :)


/Ellan

Kommentarer
Postat av: freja

HAHAH KATTEN! :D xD

du borde ha bilden när du gäspar... (a) :D

2009-12-02 @ 21:51:36
URL: http://frejaaus.blogg.se/
Postat av: Michelle D.J.

Ja usch.. kommer ihåg att vi skulle göra en sån lista i åttan, men fick anstränga mig lite den veckan och så fuskade hela klassen typ x) Vi fick ett pris för det på avslutningen :P Vi var bästa klassen av 8 åtto, grymt!!



Natti Natti! =) <3

2009-12-02 @ 21:57:07
URL: http://tusenleenden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0