Glad-dag.

Jag är jätteglad idag. Och jag kan säga att det inte beror på att det är för att det är måndag och skolan har börjat. Och heller inte för att lovet är slut. Nej, jag ska berätta. Ni som känner mig väl fattar redan att detta kommer handla om Kevin. I skolan idag  pratade vi muppgänget (som amanda tydligen kallar oss, men det är bara för hon är med i "gänget" och själv är en mupp) om att vi ska åka och kolla på Kevin i Jönköping i helgen. Men nu efter idag så såg jag att bästaste Kevin Borg kommer till LINKÖPING nu i mars!!! JA är så glad! Kan det bli en bättre födelsedagspresent?? Jag fyller den 11 mars och Kevin kommer den 14 mars. (Och den 15 mars är det första dressyr tävlingen!) WOHO!!!

Den här bilden är från mjölby: ja, jag var tvungen o visa var jag stod bland anna 4000 människor :) Bra plats!


Nu hinner jag inte skriva mer om detta hära kuliga!
Eller jo, jag måste ju uppdatera er. Kevin har släppt sin singel på internet idag, singeln släpps i affärer på onsdag! I går kom Kevin till Los Angeles, I dag (i natt) bloggade han till oss här i kalla sverige. Nu ska han spela in sin video till låten Street Lights. Hoppas allt gå bra och att han blir känd där. Sofia, hans flickvän är dock kvar här i Sverige.
Det va snabb sammanfattning!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är bredvid dig och Mican bakom :D

2009-02-24 @ 17:23:12
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Carro

haha, jag ser alla utom mig och emma :O

2009-02-25 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0