roligt.

Söndagar är något som jag inte gillar. Jag vet inte riktigt varför med troligtvis är det för att man vet att det är skola dagen efter och i mitt liv händer det nästan aldrig något roligt på Söndagar. Det borde jag ändra på. Som idag t.ex är jag själv hemma som är väldigt skönt i o för sig... men ja har ganska mycket att plugga och det är tråkigt om man är typ skoltrött.. och plugga ska man inte behöva göra på helgerna.
Söndagar är ungefär lika tråkiga som den här serien:


(Bild: Lånad)
Okej, jag fattade inte det roliga med serien först men den är inte rolig. Fattar ni?

Nu ska ja ta en promenda förbi macken sen hem igen och sätta mig med böckerna under näsan.
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0