Stockholm med stort S!

Nu ska jag äntligen sätta mig här och blogga om helgen :)  

I have already told some pepoles....
HELA Helgen tillbringades i STOCKHOLM med den bästa av det bästaste, Karlsson! :D
Världens bästa Karlsson helt enkelt!

Helgen var riktigt rolig, asså shit vilka stores det finns i Sthlm asså! Incredible :D
Det är synd att Linköping inte har en tiondel av det Sthlm har...
Som t.ex SOUK-gallerian. Jag avugudar dä stället... Det fanns t.ex en affär där som hette Beyond Retro. Galnaste affären! Miljontals klädesplagg som var överallt! Jag menar verkligen överallt!! Det hängde liksom kläder i taket. 


Utanför SOUK...                                     ....Inne på Beyond Retro.  (Bilder:Ellaann)

Där fanns kläder som du aldrig skulle hitta någon annans stanns...
Läste att alla de där kläderna var noga utvalda, handplockade (!!) från Kanada och USA. Så det mesta av det som fanns där inne var du ensam att ha, no one had the same thing liksom... jag tycker det är lite coolt faktiskt :)
Inne på SOUK-gallerian hittade jag även scenen där Kevin var och sjöng på för ett tag sen:


SOUK- live scen   (Bild:Ellaann)


Sen var vi ju på NK:


(Bild: Ellaann)

En annan stor galleria som vi tyvärr bara han in och vända i typ... p.g.a att de skulle stänga:


(Bild:Ellaann)

En affär till som jag gillade stark var weekday. TREVÅNINGS affär varav 2:a våningen bestod av Cheap Monday kläder, mest jeans då förstås men även flera tröjor. Musiksmaken där inne var dålig, det var nog det enda negativa med det stället. Vi hade tur! Weekday hade nämligen REA på många av Cheap Monday jeansen! Mican och jag kunde inte låta bli... vi var liksom tvugna att shoppa! ;D Efter ca 1 eller 2 timmar var vi ute från affären (det tar lååååång tid när det är fler-vångings-affärer, kan ja lova!) och sen efter det gick vi vidare.... På kvällen gick vi till Göta Lejon och kollade musikalen
- High School Musical - skådespelarna va riktigt bra och det var kul! :)
Kan inte skriva om hela dagen det skulle ta lååång tid... men det var verkligen super-duper kul helg!
Avslutar med den här bilden:


Micaéla & Ellinor på Sergels torg !
(Bild:Ellaann)

TACK MICAN för Stockholms resan! Maybe we will be back soon?!

Japp, det va en kort sammanfattning av min helg dårå :) Så vad gjorde du? :)

/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag var avundsjuk på dig hela helgen.

2009-02-03 @ 19:10:44
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Mican

haha bra att emma e avis (A) för hon har ngt riktigt bra att vara avis på..<33

2009-02-04 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0