Dagens

Okej, det blev inte mycket design jobb... men det får bli någon annan dag ;-) haha   

Dagens humör: Kall.
Dagens mående: Tacksam.
Dagens borde: Inte sitta mycket vid datorn utan plugga Tyska, men jag orkar inte.
Dagens frisyr: Uppsatt i "knut"
Dagens klädsel: Jeans, t-shit, cardigan.
Dagens planer: Skolan, plugga.
Dagens materiella vill ha: Mobil!
Dagens längtan: Träffa min idol.
Dagens fundering: Orättvisa.
Dagens beroende: Musik, inte Kevin idag utan Beyonce.
Dagens tråkigaste: Skolan.
Dagens roligaste: "Man ser henne aldrig, hon bor i stallet på sommrarna, äter gör hon jämt oxå!" Citat från Linnéa till Angelica.
Dagens middag: Ris och korvstroganoff.
Dagens låt: Halo - Beyonce.
Dagens ros: Vill jag ge Maria.

/Ellan

Kommentarer
Postat av: Maräijah

Varför ge mig dagens ros? :O

Btw, snygg din blogg har blivit.:D <3

2009-01-17 @ 19:35:45
URL: http://mariiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0