Go morron!

Jag gillar verkligen måndagar, fast det beror inte på att skolan börjar utan sovmorronen som jag har! :) Det är så skönt att kunna gå upp en timma senare än vanligt utan att behöva stressa och då har jag ändå TVÅ timmar extra att hinna med allt! I dag vaknade jag runt 8:a och gick ut till köket och gjorde frukost...
Sen tog jag med mig frukosten och satte mig vid tv:n och kollade på Vakna med The Vocie. Där gästade b.la Elin Kling studion, hon delade ut sina dyra märkes väskor (en väska kostade 14000, helt sjukt MKT pengar!!! ) och så pratade de om Modeveckan som nu påbörjas i Stockholm. Självklart gick de även in på ämnet Blondinbella. Alla pratar om henne och Katrin Zytomierska (stavning?) och deras bråk kring vikt/anorexia/bantning. Elin Kling sa b.la att det var synd att de hackade på Blondinbella. Jag vill bara tillägga "Äntligen har hon åkt ut från Let's Dance i alla fall" :)    Inget illa menat, men jag hejjar på Laila ;D


Jonathan & Blondinbella. Bild lånad av tv4.

Nu börjar skolan om 45 minuter, nu måste jag skynda!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: anonym

vilken blogg

2009-01-26 @ 15:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0