Hello

out there :)

Var tvungen o blogga, jag är über trött och jag fattar inte varför jag inte gått o lagt mig..? Klockan är typ tjogo i tolv och jag är stressad. Konstiga tankar flyger omkring innan för pannbenet... en tanke är tillexempel hur  jag i hela sverige kommer  kunna klara av alla prov/läxor i veckan med bra resultat, NO chance asså.. Fast egentligen jag tror jag klarar det för jag har "M" som uppmuntrar mig med roliga sms (som iof gör att jag inte kan koncentrera mig på pluggandet, HAHA!).
En parentes till ( Kevin har inte bloggat idag, bara han inte dött... Hoppas inte nått sjukt fan har strypt honom till döds.. vad skulle jag göra då..? Nä shit, nu flyger tankarna iväg tooooo faaaar.. ).

I finish this blogg-inlägg med en härlig bild på min idol :)


Någon som är smart nog att se vart bilden är ifrån? :D

/Ellan

Kommentarer
Postat av: M

du är crazy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-20 @ 17:26:01
Postat av: Ellan

jaa dte är ja och du med :D

2009-01-20 @ 17:28:18
URL: http://ellaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0