"made in sweden"

Tjohooo :-)

Nu har jag tänkt att sitta här en stund och fixa lite med min design här på bloggen... Känns som om den behöver fresh up lite ;-)

I går gick stapeln av ett nytt tvprogram Made in sweden. Jag gillade det faktiskt. Spännande att få se idoljuryn på ett annat sätt än i idol. Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Karlsson är verkligen proffsiga tycker ja och de verkar som riktigt sköna människor! Särskillt Anders, han o hans hundar, och shiiiit vilket stort hus han har :-O Såg du inte programmet i går så kolla next week, onsdag 21.00 tv4.
Här är självaste juryn på bild:


Bagge, Bagge, Karlsson.


Skolan idag var helt okej :-) Inga jobbig läxor, men dess värre jobbiga prov har jag framför mig... usch, men det ska jag inte tänka på nu. Tar dom som dom kommer, tror ja :-)
Inget stall idag. Utan lugn skön hemmakväll, här framför thaa computer!
Nu -> design fiiix på G.

See ya later
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0