mån-dag

Hej! :)
Nu har jag äntligen fått tid att sätta mig här framför datorn igen! Kom precis hem från stallet. Idag var det dressyr träning på schemat. Åkte bort till Holgerssons ridhus med Lottie som hade sin häst Lasse med sig. Hon tränar för Monica Bergström och jag hänger med som hästskötare försår ni. :) (som jag tycker är riktigt roligt!) Ni som inte vet vem Monica Bergström är så är hon en duktig dressyrdomare och tränare.
I skolan träffade jag Micaéla med stort M vi hade många raster ihop idag så det var skoj. Båda vi 2 längtar som 17 tills på fredag. För då ska vi åka till S-T-O-C-K-H-O-L-M !!! :D

Nu måste jag kolla igenom läxböckerna!
Hejs
/Ellan



Kommentarer
Postat av: M

Stockholm... here we come (A)

2009-01-27 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0