Short...

Hej hopp! Kort blogg-inlägg nurå..
Det var har varit en kul dag idag, känns inte som om jag vart i skolan alls :-O Jättekonstigt faktsikt... Hade SO-prov i Historia idag på morgonen. Det kändes som om det INTE gick bra. Jag har tappat koncentrations förmågan på proven. Eller nej det stämmer inte. Jag har dåligt minne bara, kommer inte ihåg vad jag har pluggat på bara och DET måste jag ändra på! Måste också skriva att jag fick tillbaka ett gammalt läxförhör (skrev det för två dagar sen) och det var förskräckligt dåligt resultat på. Inte Godkänd, men det gjorde inget, det var bara o göra om, haha! Ska inte berätta mer om det.... Not intresting for ya.

By the way... Det är måånga som har blogg nu, det gillar ja! Men sorry girls, ingen slår den bästa.. http://www.kevinborg.se/blogg   - LÄST DEN Vettja!

Tänkte jag skulle blogga längre i morgon, nu är det så sent och jag orkar inte, måste sova :)
En sak till.... Idag stod jag, Amanda, Micaela och Alexanda på "Mjölby scenen" där Kevin o dom uppträdde... berättar mer i morron, vi sjöng och hade publik... men som sagt läs i helgen så får du veta mer... SKA ändra design på bloggen också, den jag har nu är ful. Så kommentera inte det.

Sov Gott, dröm om en prins eller nått ;D
/Ellan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0