Under my umberella, ella, ella, ella...

WOOHOOO :-) Nu är ja glad. So-läxan är klar, I'm freee. Till i morron igen, då äre mer plugg på G, inte lika kul.

En dålig sak måste jag nog endå berätta, i förra blogg-inlägg skarev jag om "RIX Topp 6 klockan 6". Kevin åkte ner en placering i kväll.. attans! Så nu får vi se till o rösta. Fatta om Johan Palm skulle vara med på den Topplistan... varenda 13-åring skulle ju rösta sönder RIX FM. Så därför tycker jag att några av dom där kidsen kan rösta på snälla Kevin Borg.

Nu spelas Rihanns låt Umbrella på radion.... aaah, vad tjatig låt men rätt bra :) Nämen nu bytte radion låt till The Killers -Human, den är bra och även den lite tjatig "are we human or are we dancer..... and I'm on my knees looking for the answer, are we human or are we dancer.."  Påtal om tjatiga låtar tycker jag inte att de spelar Kate Ryan´s låt Ella ella så mycket längre... de kanske har tröttnat på den..? Den låten har många i min närhet haft mycket roligt till iaf.. Särskillt i somras till/ från badstranden... :)
Nu saknar jag sommaren också. Men snart är det vår och ÄNTLIGEN börjar tävlingssäsongen och jag får titeln hästskötare igen, det är kul! 

Gó Natt!
/Ellan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0