Nyårsafton

GOTT NYTT ÅR! :-D 

Nu var 2009 här då! I går kväll och i natt firades hos Maria med härlig sång med svart/vit singstar ( haha ;-)) snacks, tårta, bål, dricka m.m.
Efter stallet i går så gjorde jag iordning mig för att först åka hem till Micaéla. Där fortsatte jag att göra iordning mig med lite hjälp av henne :-) Hon är bäst på o fixa asså! By the way, tack för hjälpen! Efter lite fix åt vi jättegod mat hemma hos henne med hennes familj och Emilia. Sen fiska vi Emelie och Patricia på vägen till Maria där vi sedan tillbringade nyårsafton!
Just nu skickar jag och Mican bilder till varann.. Så jag bloggar några bilder snart! :-)

Jag har fått hjälp av Maria med min snygga design! Lite skillnad nu, förut hade jag ju den dära ankan, haha!

Återkommer snart med bilder!
/Ellan


Kommentarer
Postat av: M.

De va så lite :D <3

2009-01-01 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0