Längtar till i morgon!

Naglarna är fixade och det blev dåligt. Äsch, nu sitter de så hårt att jag bryter väl av nått finger om jag försöker ta loss de, så får de va.
Har packat typ hälften till resan i morgon, fixar resten i morgon bitti. Jag tycker verkligen det ska bli så kul! Självklart eftersom bästa Kevin är där och att Mican hänger med;)  Mican brukar ju hänga med lite överallt men nu de senaste två gångerna ja träffat Kevin så nae, då har hon inte hänkat på.  Men i morron wooohoooo Cinderella, here we come!

Idag har jag typ bara vart i stallet, det va verkligen dåligaste vädret. Det regnade hela tiden :( Tog in alla tre hästarna och borstade så de fick komma in och vila sig lite från flugorna också :) Åker till pållarna i morron bitti och kollar till dom en sista gången för Torsda/Fredag eftersom jag är borta då.
Så det blir verkligen att gå upp tidigt... Kevin är på tv i morron på morgonen vid 7.25 på SVT1. Här är en som ska kolla iaf!!! Sen så ska ja vara klart innan klockan 11, då ska jag ha sett Kevin på tv, vart nere i stallet, packat de sista och det jobbigaste - göra mig i ordning mig. Men jag vet i alla fall vad ja ska ha på mig, pluspoäng där ;)

Ja, nu blev det onödigt mycket text kanske.. men kan lova att efter Cinderella har ja nog endel att skriva om :-D Kameran är med dessutom ;)

Satt och letade efter nån bra bild i mappen och då hittade ja den här! Tycker Tomten svarar riktigt bra faktiskt :)
Eller va tycker du?


Ha de bra så bloggar jag när ja är hemma igen! Första gången i mitt liv som jag åker färja, det blir nice :)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emma

Beautiful-Ellan och You´re Killing Mican drar iväg och Emma-Lee ska inte göra det! Hejdå ha det så bra muppar :D

2009-07-15 @ 23:19:06
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Patrik

hehe späännade att åka första gången(A)



hahaha sköönaste bilden nedan:D

2009-07-15 @ 23:19:29
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0