Får jag lov? - Ja, sommarlov!

SOMMARLOV OCH JAG ÄLSKAR'T !
Jag har verkligen saknat sommarlovet, det känner jag nu.
Ni som bara läser bloggen fattar inte hur sjuk mycket det har vart o göra i skolan ibland.
Nu känner jag mig fri!
Det känns som om det är helg, fast världens läääääängsta helg. Är det inte fantastiskt?!
Eller asså, det är klart att det händer tråkiga saker på sommalovet också, som detta äckliga vädret som har varit några dagar nu, men det är ju ingenting egentligen. Kan ju i o för sig erkänna att regn är rätt trevligt ibland, men bara ibland.



Den här veckan började riktigt bra! Hoppas det fortsätter lika bra.
Ville bara säga't så ni vet.

Carola, min f.d svenska/engelska lärare gav alla i klassen några sista ord innan vi slutade... Kan visa vad hon sa om mig, fast det kanske inte är så intressant för dig o läsa om. Men sluta läs här i så fall :) (ja vet at det är någon som vill veta)
"Du är en av de raraste elever jag träffat på. Du ger ett så snällt intryck att man blir glad till och med om du klagar på något. Dina pigga ögon uttrycker nyfikenhet på allt som sägs. Du bjuder på dig själv och har alltid ett leende nära till hands. Dagisbarn skulle älska dig! Fortsätt också brinna för det du gillar - det kan ta dig långt. Kanske t o m längre än att dansa med en idol på scenen. Ingenting är omöjligt." 

Nu ska jag gå o lägga mig, klockan är snart ett och jag är trött.
God Natt folket!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hehe vilken gullig text:) Den den där sista meniningen asså:P



2009-06-16 @ 12:13:33
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Lottie

Jag håller med! Precis vad jag tycker, kunde inte sagt det bättre själv, juh! Puss på´re,sweethart:)

2009-06-18 @ 08:18:33
Postat av: emilia

tjenisllena den där har jag gjort! haha :P

2009-06-24 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0