I morgon... 9B <3

Efter i morron har det hänt mycket.

Sista dagen med klassen....
Avslutning i kyrkan...
Åka i vagnen från kyrkan till skolan...
På kvällen, hem till Amanda med klassen och grilla...
Senare på kvällen, in till Lkpg och träffa bästa Kevin...

Snacka om blandade känslor.

Jag mår illa.

Jobbigaste dagen på länge.

Men som Emma skrev, Våra braiga kvällar med, Emma, Amanda, Julia, Mican & Alexandra kommer väl inte ta slut bara för att vi slutar vifolka?
Nej nej, det skulle vara en mardröm!

Självklart måste vi fortsätta hålla kontakten också; Carro, Patricia, Josse & Lotta. Vi har ju tillbringat hur mycket tid som helst i skolan.

SE UPP, snart kanske jag sms-bombar er allihopa :)

Hinner nog inte skriva nått i morron, men i helgen måste ni läsa min blogg. Då ska här storbloggas!!

I morron slutar jag nian. Hjälp vart har alla år tagit vägen? 

9B fårävör <3

/Ellan

Kommentarer
Postat av: Lotta

9b forever and ever... <3<3 Var tog alla år vägen egentligen?

2009-06-11 @ 15:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0