R.I.P

Jag har inte fattat att det är sant, bekanta ringde i morse och ja svarde, hon frågade mig om jag hört om 21-åringen som blivit mördad.... ja sa att ja inte hade de.. sen pratade hon med pappa och berättade allt. Det är ju helt sjuk och det värsta är att allt är sant.  :'(

Om ni inte har hört om mordet läs här, men det är mer sanning i det Corren skriver...

21-årig man från Linköping knivmördad på Öland -Corren.se

Två kvinnor söks efter knivdråp - nyheter.se.msn.com

Deras vän höggs ihjäl -Aftonbladet.se

Man blir ju helt deppig, ledsen, arg och skrämd.
Vila i frid.
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kände du honom :O

2009-06-21 @ 20:53:42
Postat av: Mican.

:O <3

2009-06-21 @ 22:21:20
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Patrik

Hörde om det där:( :(

2009-06-22 @ 00:36:13
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det var pappas gamla jobbarkompis son, han bodde ju i Rappestad,m asså det är dhelt sjukt asså. Och jag som var på Öland när det hände, herre gud asså :O



//Lotta

2009-06-22 @ 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0