Balsam för själen.

I dag var ja och köpte Kevins album! Sitter här nu och lyssnar och njuter av den bästa musiken :-)
Jag tror jag redan vet vilka låtar som är mina fovoriter. Fast det märks att Kevin har haft lång tid på sig att göra sin skiva för den är välgjord. Känns som om varje låt har en tanke bakom sig och inte bara nått "ihop kastat. Hela skivan är verkligen jättebra!! Synd bara att han inte var här så jag kunde säga det till honom live. Han har ju tyvärr inte fått jättebra recensioner. Men här om dagen hade han skrivit i sin blogg "Vad ni säger betyder en miljon gånger mer än recensörerna säger :) Tack"

Mina favorit låtar från albumet är än så länge Paint it black (den har Kevin skrivit själv) och When sunlight freezes.

When Sunlight freezes

We´ve stood on the edges
We´ve circle ourselves a thousand times
Do we grow weak to be stronger

Decisions at cross roads
Which way do we turn, where do we go
Can´t keep it in any longer

I'm telling you now so you know it
If there´s ever a doubt you'll be left alone
This is all you need to know

When sunlight freezes
And time explodes into pices
That's when you can give up
That's when I will be wrong
That´s when you can leave me

Just scratching the surface
And all at once the cracks appear
You find yourself cutting corners

But underneath us
There´s a fire that burns deflecting harm
And so we keep moving forwards

The on thing I believe in
Until the last breath
And I won´t let you go, no

Kommentarer
Postat av: emma

Har lyssnat på den lilla snutten man får höra på hans sida nu, bra låt!

2009-03-07 @ 16:17:23
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0