Änglish and Kävin Borg.

Idag var det nationellt prov i Engelska som gällde, det var dax att skriva en uppsats. Det kändes som om det gick bra, men jag ska inte hoppas för mycket för när jag gör det brukar det inte gå bra. Det fanns två olika eller nej förresten, två ganska lika topics och jag valde Crossroads. Jag valde att skriva om study and work. Valde man crossraods så skulle man skriva om olika beslut man skulle/ hade tagit i livet och t.ex hur det påverkade en själv, ja vilka konsekvenser det gav o så vidare. Ganska tråkigt ämne men jag kände att det funkade för mig eftersom jag är som en crossroad, I don´t know which way I should choose. Min lärare sa i alla fall att jag blev godkänd på resten av de engelska nationella proven och det känns nice. Nu är det bara vänta o se hur det gick på det här.
Efter provet gick jag hem igen och åt lite frukost. I do not feel good yet.

Oturs dag tror jag det här är... Man kunde chatta med Kevin vid kl 16 på msn. Men han svarade inte på en enda fråga som jag ställde. Shit man! ;) Jag tror det var idag eller om det var den här veckan som Kevins nya musikvideo publiserades offentligt... Men jag har redan sett den och jag kommer inte ihåg om jag visade den här på bloggen så jag visar nu då, enjoy!


 
I morron, hemma från skolan, ska försöka krya på mig och do some homeworks.
Öroninflammation på engelska är ju nästan samma som på svenska...
Earinflammation is something I recommend.
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg design:)



videon är underbar när man har kikat några 100 ggr

2009-03-26 @ 17:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0