Jag trodde faktiskt inte att han skulle vinna...


Magnus vann. Jag som röstade på Laila... jag tror det blev lite fel på tv4.
Okej, magnus har utvecklats mest, men hur konstigt är inte de, han har varit
världens starkaste man - Laila har varit artist, hon jobbar nu som manager
bland annat. Laila är smal. Magnus är extremt stor.  Jag tycker Laila skulle
ha vunnit i vilket fall. Hon kan verkligen dansa, för det var väl en dans tävling?
Let's dance?

Har suttit här och kollat både på Let's Dance och på Xarabank (ett maltesikt
program). På Xarabank visade de ett repotage om Kevin. Det började 20.40 och
det står att det slutar 00.30 Men jag är lite osäker.. nu är klockan snart  tolv och
det känns som om programmet är slut (fast det forstätter med reklam just nu).
Jag fattar ju liksom inte maltesiska så jag vet inte vad de har sagt. Eller jag
föstod bara när Sofia pratade eftersom hon pratade Engelska. Det är helt
otroligt hur mycket de berättade om Kevin... Man fick se ganska många bilder
 på Kev. från när han var liten och ni kan ju tänka er, sweeeeeeeet as sugar!
Bilderna gjorde att man förstod rätt mycket endå. Jag märkte även att de pratade
om hans mamma, usch, det var sorgligt... Sen så fick man se hans pappa och 
hans storebror o så bilder på hans mamma. 
Men nu vet ja vad jag vill göra, ta en språkkurs i maltesiska! ;D Nån som vill
hänka? 

Nu borde jag gå o lägga mig. Ska ju upp tidigt och ta morronen i stallet! :)
Det brukar vara rätt mysit faktsikt och det ska bli kul, för jag gör inte inte så ofta...
Om jag ändå bodde där jag bodde förut... det hade varit det bästa, då kunde jag
liksom komma till stallet hur lätt som helst. Nu måste jag än så länge ta hjälp av någon
med körkort för att ta mig ut till stallet. Men jag har bestämmt att jag ska försöka cykla
till stallet så mycket som möjligt sen, ja menar moppen ger no motion! Men det får
bli när våren kommer. Så kom nu våren, you're welcome to Sweden!

Emma hör av dig, jag vill höra skvaller. Är hon o han ihop nu eller? Haha... ;)
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Kim Fransson

Jag skulle vilja lära mig Maltesiska.. Verkar skitkul ju!

2009-03-28 @ 12:15:01
Postat av: Estefany

sv: ja de är jag som har varit där :), i sommras var jag där på språkresa :), du kan titta i min kategori "malta språkresan". kram

2009-03-28 @ 12:33:09
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vadå Kim Fransson? :)

haha

2009-03-28 @ 14:33:30
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA fräsigt! :)



STOCKHOLM! :D

2009-03-28 @ 20:13:23
URL: http://amandalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0