Öroninflammation & Videoklipp.

Ja så är det. I går när jag var i stallet fick jag så ONT i mitt öra. Och jo, gissa vad det var - öroninflammation - kanonkul verkligen. Jag hade så himla ont så vi åkte in till lasarettet i Motala (de tar inte emot "öron-fel" i Linköping på US, tydligen och dessutom fick jag en tid hos en läkare..) och han såg direkt att jag hade barnsjukdomen öroninflammation. Men redan i dag mår jag bättre, fast det gör ändå ont.

Ett snällt Kevin-fan från Linköping hittade jag på bilddagboken. Och gissa om jag hade tur! Hon hade varit och kollat på Kevin när han var i Linköping den 14/3 och nu har hon gett mig ett videoklipp! Hon hade filmat de få sekunder då jag hade fått komma upp på secen och den här gången är det inga högtalare i vägen! (som ni märker släpper jag aldrig detta... haha, sjunde himlen here I come ;) 
Så nu bjuder jag på detta, man ser faktiskt Emma & Amanda väldigt bra, och lite Alex också... Som ni kommer o se blir jag helt fast i Kevins blick... han har nått speciellt alltså...



Ja, så vad tycks? ;D
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Bästa videoklippet nånsin:)

2009-03-24 @ 11:29:21
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: emma

Nästan samma känsla som där att bara kolla på den! Tur att det var någon som filmade :)

2009-03-24 @ 16:21:06
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där gjorde mig glad, det va jättegulligt ! :)

2009-03-24 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0