Planerad söndag.

Burr, kom precis ur duschen! Jag hinner nog inte blogga senare så det får bli nu i stället. Snart ska jag börja göra iordning mig och åka till Lkpg med mamma&pappa. Vi ska dit o köpa lite grejor till badrummet... vi ska nämligen renovera det! Jihuu, äntligen säger ja! Fast dom som ska renovera kommer väl inte förräns om några veckor tror ja... Senare sen ska ja till stallet o släppa in pållarna, ska försöka hinna putsa lite grejor så det blir fint inför Lotties träning i morron! Efter det ska jag åka till min faster i kväll och äta med tha family. Jaha, då var min dag planerad... Den här söndagen kan bli bra. I morron är det måndag igen. Det betyder sovmorron, me like a lot :) Nästa gång jag bloggar ska det vara nått som är lite mer intressant, I promise.
By the way, thanks  för i går Amanda&Alex, det va kul!
/Ellan


Ja visst jah! Jag ska bläddra blad i kalendern! Ni som inte vet så fick jag en riktigt snygg kalender av lottie i julklapp. Och nu näre är ny månad bläddrar jag från Chad Michael Murray till Jude law (vet inte vem det är faktsikt...nån annan som vet?) Mars, Mars, Mars! My month!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vet du inte vem Jude Law är, han är skådespelare och är med i typ "The holiday"...

2009-03-01 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0