Saturday again.

Tiden går fort! Nu är det tre eller fyra dagar sen ja bloggade... Idag har ja hunnit med massa saker! På förmiddan hängde jag med Maria till Linköpings chokladfestival som va i Cloetta Center! Där vare mkt folk och mkt choklad, så klart! Vi såg en choklad fontän! jo, det är sant! Det va en fontän med choklad, wow säger ja bara!
Sen åkte ja hem o åt lunch :)
 Precis efter jag hade ätit ringde Lottie & Julia, så jag åkte till dom o fikade och lekte med Julia (hon är 3½ år!), vi ritade, läste böcker, pärlade och kollade på film. Snacka om  att den flickan har det bra! Jag vill också vara barn och ha hela livet framför sig. Okej, jag är inte så gammal, men det är vissa saker i livet som jag skulle vilja gjort annorlunda, kanske. Men man kan ju inte veta i förväg liksom. Sen skjutsade Lottie hem mig och sen när jag kom hem så åt ja lite igen, haha... men den här gången kvällsmat! Sen gick ja till Alexandra, där Amanda också va, (kom hem för en liten stund sen...)
Vi åt marängswish (right spelling?) som dom i alla fall hade gjort! Det va gott med kladdigt! Sen satt va typ o kolla mello. Ni såg väl dom coola killarna från Norrköping? De som sjöng på tre olika språk! Slå de om ni kan, svenska, engelska, spanska!  Men de kom inte vidare som tur va. Jag tyckte väl Agnes och "piloterna" va dom bästa... om jag nu måste välja... Ja kan typ sammanfatta dagen med skratt, godis, mat ja, en riktigt bra dag! Och några bilder får avsluta lördan! (eller förresten, klockan är 00.55 och det är söndag och det är MARS nu...)

Amanda, gräddar ner näsan....


Alex plåtar.....


Dåliga bilder... tyvärr, men jag klagar på mobilkameran. Den är bäst :)
God Natt, och grattis på namnsdagen Ellan, du har namnsdag idag! (Maria i 2:a namn).
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0