The Day.

Dagens...

Humör: Inte på topp, kunde vara bättre :)
Plus: Det är lördag, heeeelg!
Minus: Förkyldningen som har tagit över min kropp.
Frisyr: Uppsatt knut.
Vill ha: Sommarlov!
Planer: Ja, dagen har snart gått så jag ska sova snart. Bra plan va? ;)
Drog: Panodil, vatten & datorn.
Måste: Sova kanske? Jag är trött.
Bästa: Stallet, solen, AIR!
Önskan: Bli frisk från förkyldn.

Okej, vilket värdelöst "dagens"... haha, så varför gjorde ja det. No idea.
Kan meddela att min hals hurts and my natural röst är inte normal.
The cold kan inte vara bra för my body. Man blir ju liksom jättetrött.
Och så sover man not so good när man inte mår som man ska. 
Och sova bör man annars dör man, va?
;D 
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0