Min garderob vill förnya sig...

Fick lite inspiration idag... Här är några av mina vårens/sommarens godingar (det mesta är från Monik):



Blå tee: Monki                                                                     Grå tee/tunika: Monki
Guld örhängen: H&M                                                        Bruna solbrillor: H&M

Svart kjol: Monki                                                               Sara shoe: Monki  (mååååste testa!!)
Shorts m.vitt skärp: Monki                                               Blå Kjol: Monki

Det ser ut som om det blir mycket kjolar i sommar, de gillar ja!! :)
Men innan sommaren kommer våren. Var är en snygg vårjacka då..? Jag skulle vilja hitta en som passr min stil eller nej, jag har ingen stil haha... men jag vill ha något nytt, men hur lätt är det då?
Den här vårjackan kommer från BikBok:

Och den ser ut o var rätt fin.. och dess utom
har jag en nice friend som har en nästan lika dan, fast vinterjacka.
Så den gillar jag. Men jag vet inte om den känns rätt...
När jag är helt frisk från earinflammtion får jag ut på stan o leta. Jag kanske
är ute för sent? A lot of questions... haha.
Det kan sluta med att jag får gå med förra årets...

Nu ska jag ta sista penicilin tabletten för idag (ute i köket ligger 3 nya och
väntar på mig tills i morron, usch...) sen så ska ja sova!
/Ellan.

(när du kommenterar, glöm inte skriva vem du är.. om du vill ha svar alltså).

Kommentarer
Postat av: Marielle

Snygga kläder



Jag tror inte du är ute försent.. lite kanske:P men det finns nog något till dig också:)



2009-03-27 @ 13:21:52
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Amanda

Jag ska åka med han till Tallboda :)

Hahaha bästa klippet ;)

2009-03-27 @ 15:33:49
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh jag älskar de skorna :D

2009-03-27 @ 17:01:01
URL: http://caroliiiijne.blogg.se/
Postat av: Mican

vi måste shoppa nån dag snart!

2009-03-27 @ 17:20:35
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0