4 månader till sommarlovet & Johan 17år idag!

Sitter här o funderar på att börja plugga. Jag borde ha börjat för länge sen! Det funkar (nästan) aldrig o sitta kvällen innan o plugga. Det är no good. Det är plugg inför matteprovet i morron, jag måste få minst VG på det och jag känner att jag borde klara det! Sen är det so-läxa, jag har inte varit så snabb på so lektionerna så jag har mycket o göra. nästan dubbelt än de andra... puh. This is too hard for me. Nä, don´t give up. I skolan räknade vi efter att det är ca 4 månader kvar i skolan sen - S O M M A R L O V ! Så nu får jag faktiskt ta o skärpa mig, jag behöver betygen eller egentligen inte om jag ska gå Barn&Fritid (jag ligger redan över medelpoängen) men det gör ju inte nått o ha bra betyg! 

Jag lovade typ att skriva om något roligare. Men i stället lägger jag in en rolig bild :)
Johan Palm fyller idag, så grattis på 17-år dagen.

Bilden är från idol-abba-temat. Ser ni vilka som är med på bilden? ;D (kommentera)



Hahahaaaa.....
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hm svårt att se vilka som är på bilden asså ;)

2009-03-03 @ 18:46:27
URL: http://amandalinder.blogg.se/
Postat av: emma

Hahah Johan ser roligast ut x)

2009-03-03 @ 22:17:32
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha finaste va juh jOHAN pALM ;D;D

2009-03-16 @ 18:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0