"Aaaaaaaahhhhh, jag är GLAD"

Nu undrar du väl jag varför jag är glad? mohaha... eller de som känner mig vet att jag är glad väldigt ofta. Men nu j**lar har det faktiskt hänt nått som är kul och som gjorde mig as glad! WOHOO living the dream.

Okej, så här äre. Sofia Lundgren, Kevin Borgs flickvän - Hon som gjorde att Kevin kom till Sverige. Tack vare henne som han sökte till idol och blev upptäckt. aa, ni fattar. Jag har träffat Sofia några gånger under Kevins turné stopp. Och jag har inte kunnat hålla mig utan var tvungen att gå fram o säga Hej första gången jag såg henne. Och sen dess har hon vart jättetrevlig och blivit jätteglad när hon sett mig och Mican (som är bäst o ha med sig) när vi har varit o kollat på Kevin.
Åh, ja asså jag kan nog inte berätta alla storys för det skulle bli så sjukt ointressant. Men jag vill i alla fall få fram att Sofia är ju så cool. Okej, nu ska ja visa det ja ville visa från första början.
Klicka HÄR! 

Japp, så nu är mitt foto inramat i Kevins lägenhet. Jag vill inte skryta men asså hur coolt är inte det då?
Det här kortet är det :




Okej, back to somethine else.
Eurovision song contest är ju full igång just nu.
Jag kan ju säga vilka ja tyckte va bra.. eller asså bra o bra. Helt okej i alla fall, känner väl att den här musiken inte är min smak kanske... Men i alla fall;

-Sverige. Jaa, Malena, hoppas hon går vidare, för Sveriges skulle menar ja.

-Islands låt var rätt bra, fint var det :) Och coolt med delfiner i bakrunden (du som inte såg fattar troligtvis inte va ja menar)

-Malta, deras låt hette What if we, hon hade bra röst men det har väl alla som kommer från Malta, inte sant Kevin? ;)

-Finland, låten va lite udda mot de andra fast bra! Go Finland, men de behöver inte vinna för de har de ju redan gjort... och så tyckte jag inte de va bästa sångaren heller.. men hon kanske bara var nervös eller nått. hahah :)

Nu håller vi tummarna för Sveriges skull. Och om du inte har kollat LÄNKEN som jag hade där uppe så gör det!!
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Marielle

Woho:) Du är kändis;) Du har synts både på Kevins hemsida flera gånger och nu Sofias blogg!



2009-05-13 @ 12:34:30
Postat av: M.

haha det är ju kul att hänga med :D

2009-05-13 @ 19:57:17
URL: http://micann.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja menar det! Vasd kommer alla människor på min blogg ifrån?

2009-05-13 @ 19:59:06
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0