Beyoncé sönda!

Nu ska jag härma Emma lite. Jag startar från o med nu "Beyoncé sönda" (hon har nämligen Håkan Tisdag) så jag ska varje söndag blogga något som har med henne o göra, fast troligtvis en låt av henne blir det. Nu blir söndagarna roligare, eller hur? ;)

 Idag har jag bara varit hemma o pluggat... och sen vart i stallet en sväng! :) I morron är det skola igen, fast måndag = sovmorron! woho!

I veckan nu var Beyoncé med i Tyra Banks show (fast det är väl gamla avsnitt antar ja...) och hon uppträdde med den här låten: Single Ladies (Put a Ring On It)

Check itr out! :)

 

Aa, jag tycker hon är skit bra! Så bra röst asså! (Y) Btw, kolla dansen :P
/Ellan

Kommentarer
Postat av: Emma

Min håkan-tisdag äger!

2009-05-24 @ 21:14:03
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Amanda

klart vi ska hålla kontakten!

usch, vad sorgligt (:

2009-05-25 @ 22:23:39
URL: http://amandaalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0