Kort söndags uppdatering!

Nu ni! Har varit på Gina Tricot o köpt en fin klänning idag. Perfekta färgen o allt. Har tänkt att använda den på 9:an balen på torsdag. Jag som från början var lite tveksam till.. men nej nu har jag en fin klänning och den ska användas!

Dess värre är den från Gina Tricot så det finns risk att någon mer har den...
Men den ser ut ungefär så här som på bilden nedan... fast den är lila/rosa och med tunna axelband. Annars liknar den nästan precis. Jag kommer nog ha en grå bolero till också.
(Letade på Ginas hemsida efter min klänning men den fanns inte där, kunde visat rätt klänning annars menar ja)


I morron är det studiedag så det innebär att jag kan kolla på Vakna med The Voice.
Troligtvis blir det så för Kenza kommer dit. Kan ju bli kul. Missa inte 8.30

God natt allesammans! ;)
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja där är du bakom julia och busar!

Och vad har hänt med ditt bloggande, typ varannan/var tredje dag ju ;o

2009-05-11 @ 00:15:47
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: vet inte fall hon har sökt dit.. känner inte henne :P

2009-05-11 @ 12:03:34
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0