Seg morgon..

Sitter här i datasalen första lektionen på morronen.. det är segt och nästa lektion äre dax för fysikprovet, jag pluggade lite senare på kvällen, men jag fattar fortfarande inte vad ispotoper och sånt är. Ja lovar, krångligt är va de är.
Just nu har vi mattelektion, men Maria och jag sitter här o bloggar :) mohaha..
Efter skolan idag blire Emma & Amanda och vi ska fortsätta m. vårat idolprojekt. Nästa vecka är det redovisning och jag tycker vårat ska bli bäst.
Nästa vecka (tror ja de va..) sätts betygen också, jag hoppas att jag inte har sänkt mig i nått.. jag har inte sänkt mig i Matte i alla fall :D Även att provet gick skit....

Nä, nu tror jag inte jag har nått mer att skriva just nu...

/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0