Studiedagen börjar ta slut...

Några av läxorna är gjorda, men jag orkade inte göra allt.. så det blir att plugga i veckan också.
Nu i veckan kanske Lottie hjälper mig att slinga håret också, vore bra! Hon är verkligen duktig på det, det är en av hennes dolda talanger tror ja... hihi :) Siktar in mig på att det får bli lite ljusare tror ja.. Sist gjorde vi ljusa och mörka, men allt har nästan försvunnit nu.

Nu i kväll är det Project Runway det får jag inte missa kl 22.003:an.

I morron är det nationellt prov i Kemi i TVÅ timmar!!
Hjälp. Kommer aldrig klara att kunna koncentrera mig så länge utan rast.
Det kommer sluta med att Carro o jag sitter o pratar högt och stör resten av klassen.. mohaha...
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Emma

Vem tjej2 var får du lista ut själv :D

2009-05-12 @ 21:56:37
URL: http://emmayngve.blogg.se/
Postat av: Carro

haha, deet slutade verkligen med att vi pratade högt så vi störde ;) Samuel och Albert (a)

2009-05-13 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0