Titta här... det är kul juh!



OCH VILKA var med på Kevins hemsida idag då? ;D mohaha. Jo jag och bästa Mican!

Så här står det:
"HEY VÄNNER!
Alles gut? Här i Stockholm är det fullt upp och full fart...

Här har vi en riktigt mysig bild på Ellinor, Kevin och Micaéla... Den är tagen i Linköping när Kevin var på plats för sitt uppträdande under modevisningen! Nice!

Tack snälla Ellinor för att du har mailat den här snygga bilden till mig. Ni ser så fina ut ihop tycker jag.

Idag har Kevin också fått en massa "utvalda" frågor som jag hoppas att han har möjlighet att svara på fort som blixten! När Kevin har mailat mig svaren så lägger jag upp dessa här på hemsidan... Yeah! Ha en bra kväll mina Kevin-vänner!
/ninath ".


Jaa, andra dagen i rad som ja "råka" nämnas på hemsidan. Okej, nu får det va nog va? ;)
Jag säger som Nina på hemsidan.
Ha en bra kväll mina Kevin-vänner, och ni andra med för den delen!
/Ellan

P.S nästa gång kanske jag skriver om nått annat än han. D.S


Kommentarer
Postat av: Marielle

Du kanske har finast bilder;)

2009-05-05 @ 23:48:08
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: mican

Hah Jag gillart ^^

2009-05-06 @ 18:23:03
URL: http://micann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0