Ont i magen vill man inte ha

Klockan är typ halv 11 och jag har hunnit massa saker redan! Det är coolt för ja är rätt morrontrött. Mobilen ringde vid sju, gick upp då och tog på mej och sen vaknade mama och då åkte vi till stallet och släppte ut hästarna :) Det var helt vitt ute idag... eller det är det fortfarande. Fast inte av snö dårå... Så nu är allt klart i stallet för idag! Fast åker sen i eftermiddag och rider i o för sig, hoppas att det inte regnar då bara.

Igår var ingen bra dag... låg i sängen halva dagen. Idag känner jag mig bättre fast har rätt ont i magen...
Jag får inte glömma att plugga på engelska glosorna till i moron. Inte schysst o ge till en måndag morron!!


Mina almanacka börjar ta slut... Fatta att snart är terminen slut... Asså hur fort har hösten gått egentligen?

/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

oj du gick upp t o m tidigare än mig idag haha ;)



drömde att du var här :O

2009-11-29 @ 11:00:28
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Michelle D.J.

Ja, den här terminen har gått jättefort :o

2009-11-29 @ 14:14:14
URL: http://tusenleenden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0