You got your own place in ma heart

Måste hålla med Freja om det hon skrev om i sin blogg... Vi hade grymt kul i skolan idag asså. Ja, fatta att man kan ha så kul i skolan! Skratta så jag fick ont i magen. Säger bara att det är tur att Jeff och Linus går i våran flick-klass (kolla på bilden där nere så fattar du)... vi blir bara färre o färre... det slutar ju flera stycken från våran klass känns de som och i o för sig har det ju gjort det också. Där emot skulle ja nog gråta en simbassaäng om Freja hoppa av. Även att hon inte är medveten om det så betyder hon massor för mig.
Engelska glosorna som ja snacka om igår, det gick ju skita bra för mig! Kom ihåg alla 42 ord. Bra där så ja belönade mig med lite godis idag, de var jag väl värd ;)
I morn vet jag inte när jag kommer hem från skolan... slutar kl 2 men ska på ett UNICEF möte där vid 4... Hoppas det blir bra. Det kommer va jättemörkt när ja ska hem, själv, det gillas inte. Mitt internet är segt idag det gillas heller inte.

Hahaa, måste visa den här bilden... När Jeff, Freja o dom i klassen var och tog bacon sprutan så fick vi som redan tagit den eller inte vågade ta den (Linus) va kvar i skolan. Linus visade mig hur Jeff reagerar på sprutor... Låt bilden tala för sig sjäv ;)

Sprutan togs dock högre upp på armen... inte i armbågen. Ursäktar för att Linus målar dåligt.





Finns här för dig som du finns för mig, det ska du alltid veta Freja.
<3
/Ellan



Kommentarer
Postat av: freja

naaaaw, ellan! <3

en simbassäng skulle inte räcka om DU sluta! ;) <3



Eller + Frejer = BÄST !! <3

2009-11-30 @ 22:18:28
URL: http://frejaaus.blogg.se/
Postat av: freja

Sv: aaaa de tkr ja :D



nej , de har ja inte. bara väldigt ont :( <3

2009-12-01 @ 21:44:35
URL: http://frejaaus.blogg.se/
Postat av: freja

sv: mmh , jag är nog pregnent!! Shhhhh

2009-12-01 @ 22:03:02
URL: http://frejaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0