Frejuus sover, det gör inte jag.

Sitter hos Freja nu. Änligen fredag! Fast ska till skolan i morron :( Vi har öppet hus... 9-13 men är däremot ledig på måndag, skönt o slippa en lång dag! Freja sover, jag lånar hennes dator, det är bra. Haha :) Idag är ja verkligen trött. Gick upp vid 5.30 i morse för o duscha och göra mig iordning för skolan. Fy vad tidigt o jag som är så himlans morgon trött... :/
Skolan idag.. segt jag vi hade ingen engelska idag för våran lärare är sjuk. Så vi fick håla och jag skulle ha tyska men jag flörtade lite med min tyska lärare och slapp lektionen ;) Fast jag måste plugga lite saker till tisdag då i stället. Under hålan gick jag, Alex och Cicci hem till Freja och chill.
Mjau
/Ellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0