Wooopps!

Jag älskar Frejas blogg. Bara de jag ville skriva....

Nevars.. men hon är verkligen schysst den där. Tur att vi går i samma klass för hon livar upp stämningen kan man ju säga. Hänkade med henne efter skolan en stund och sen när jag skulle gå till tåget ringde Mikaela, åh saknat o prata med henne. Men jag höll nästan på att missa tåget.. Och nu är biljetterna bokade till Mikaela efter jul. Jag ska va hos henne i 5 dagar på jullovet o fira nyår hos henne, de blir kul! :)<3



I morse kunde jag knappt gå upp, var så himla trött och höll nästan på att missa bussen till skolan. Asså ja måste verkligen bli bättre. Vad ska ja göra åt de liksom? :) Satt på bussen och sa till Alex att jag sover lite nu, jag kunde seriöst ha somnat :O
Därför ska ja duscha nu... sen sova.
/Ellan


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fula tåg ni har där nere ;)

2009-11-11 @ 20:58:02
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0