Jag behöver en ny rouge

Efter lunch idag satt jag vid dagisets dator och skulle blogga men det kom massa folk till de rummet jag satt i så jag kunde typ inte skriva klart, vet inte riktigt va de skulle sagt liksom. :P

I morse när jag stod o sminkade mig tappade jag min rouge på golvet, fuck rent ut sagt. Asså den var värsta bra så det va inte så kul. Självklart gick den ju sönder och hälften ramlade ut på golvet... men de bitar som låg kvar i asken spara jag. Jag vet inte vart jag har köpt den heller och det gör de inte bättre. Rimmel London är märket så får väl leta efter de :)

Jag hade lite tur idag också. Åkte till stallet efter praon och följde med Lottie till sin dressyrtränare. Åh, jag hade värsta tur!! När vi kom dit fick jag rida en d-ponny som gått SM i dressyr och hoppning, men som nu är betäckt. Asså vilken häst, så himla kul o rida en häst som kan och är utbildad! Så i morron har jag nog lite träningsvärk...

Nej har inte tid o sitta här måste sova... ska upp vid kvart i fem.

Lyssna på en bra låt:
Spotify      Youtube


I morron drar ja in till Mjölby och träffar Hanan efter praon, saknat henne! :)
/E


Kommentarer
Postat av: PAtrik

Du är klantig haha xD



Ha så kul i johans stad imorn:D

2009-10-12 @ 22:52:46
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: PAtrik

Tack:D absolut:) gå in och tävla du md nu:)



8 st till ska vinna:)

2009-10-13 @ 17:32:33
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: parik

fan vad nice:D



går johan där nu?:)

2009-10-13 @ 18:08:02
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0