Let go

Var hemma från praon idag, lite skönt faktiskt. I stället var jag hemma hos Mican och rå pluggade tyska, gick oväntat bra faktiskt! :)

Jag blir SÅ trött på folk som tror att man inte har nått o göra typ. Eller rättare sagt de som inte fattar hur mycket tid det tar med saker... Okej att jag inte är snabbaste personen, men endå liksom. Jag vill bara ha en dag när jag bara kan göra vad jag vill och vila ut, ge mig en sån dag snälla!
Eller är det bara så att jag tar åt mig alldeles för mkt? Fast i o för sig tar jag åt mig mer av när någon skriver/säger snälla saker än när någon skriver dumma saker liksom, självklart beror det ju på vem det är också. Tack för alla gulliga sms av alla söta människor förresten<3

Lyssna på den här låten, fiiiiin :)



/Ellan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

söto<33

2009-10-16 @ 08:29:25
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Patrik

jaa, fin låt:)

2009-10-16 @ 14:19:04
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0