Inte som förut

Det är måndag och jag har inte sett idol som var i fredags. Jag som älskar idol. Fast det här året, ja vet inte vad det är men det var Kevin som gjorde idol till idol. Han är liksom mr idol som Andreas Carlsson sa. Och som Desmond Child sa när han besökte idol på rocktemat "Kevin is a star, every time he's open his mouth he belives everythings he sing. He feeling what he singing. I just think he is make it really big". Efter Kevin hade sjungit Living on a prayer och när Desmond satt i juryn sa han "That was incredible, I'm sorry this contest is over, this is over. That was fantastic! I'm very proud of you! Oh my god everything about it was great, thank you!!". Jag kommer aldrig glömma de, det var så himla bra. Men i alla fall så tycker ja vissa av de "nya" idolerna är bra, men ni fattar. I mina ögon och öron slår ingen Kevin.

I morgon skriver jag om "tävlingen". NU -> IDOL.
/Ellan


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ja vill me ha lov

2009-10-26 @ 23:02:00
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0