Let it rain

No new news today. Måste rensa hjärnan så svenska provet kan få plats i hjärnan tills i morron när jag ska skriva det. Okej nu ska vi se.. Positiv, komparativ, superlativ... bra, bättre, bäst! Så där nu kan ja :)



Förresten i morse när jag satt i bussen och vi åkte förbi station i Mjölby står det en jättelååång limmo där. Ja ba det måste va Johan Palm där (sa ja till Alex). Hon ba; Jaaa.. Sen när vi precis åker förbi så är buss fönstret dö skitigt så man ser liksom inte ut. Lite dåligt där. Men sen när ja träffa Mican på morronen hade hon också sett den och det stod tydligen bli modell för en dag eller nått på den..
En sak till när ja endå snackar om Johan... Flera i min klass har sett honom ute endel nu, senast igår med gitarren på ryggen. Varför ser aldrig jag honom? Jag går ju typ genom hela mjölby varje dag. Fast okej inte precis där han bor så det kanske förklarar en del.

Nu tillbax till svenska provet... infinitiv, imperfekt, supinum..
/Ellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0